24 жовтня 2024 року працівники центру професійного розвитку педагогічних працівників Глухівської міської ради: консультант Сніжана РИЧКА та психолог Олена КОНОПЛЯ, доєдналися до делегації представників Сумщини, яку очолила Алла РЯБУХА, начальник управління Державної служби якості освіти у Сумській області для участі у регіональному заході освітян у місті Чернігові. Захід був приурочений аналізу результатів ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану, проведеного за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та математики. Докладно розглянуто результати тестування, які показали учні макрорегіону ПІВНІЧ, – Житомирської, Київської, Сумської та Чернігівської областей.
Під час заходу Руслан ГУРАК, керівник Державної служби якості освіти України, презентував детальний аналіз результатів дослідження, а учасники панельної дискусії «Від досліджень до рішень і практики: що можуть зробити органи державної влади, громади, школи для подолання освітніх втрат, покращення якості освіти», обмінялися думками та напрацювали рекомендації для подальшого вдосконалення освітнього процесу.
24 жовтня 2024 року працівники центру професійного розвитку педагогічних працівників Глухівської міської ради: консультант Сніжана РИЧКА та психолог Олена КОНОПЛЯ, доєдналися до делегації представників Сумщини, яку очолила Алла РЯБУХА, начальник управління Державної служби якості освіти у Сумській області для участі у регіональному заході освітян у місті Чернігові. Захід був приурочений аналізу результатів ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану, проведеного за допомогою методу тестування учнів 6-х і 8-х класів з української мови та математики. Докладно розглянуто результати тестування, які показали учні макрорегіону ПІВНІЧ, – Житомирської, Київської, Сумської та Чернігівської областей.
Під час заходу Руслан ГУРАК, керівник Державної служби якості освіти України, презентував детальний аналіз результатів дослідження, а учасники панельної дискусії «Від досліджень до рішень і практики: що можуть зробити органи державної влади, громади, школи для подолання освітніх втрат, покращення якості освіти», обмінялися думками та напрацювали рекомендації для подальшого вдосконалення освітнього процесу.