16 лютого 2022 року на базі ЗОШ №6 відбулося засідання спільноти вчителів початкової ланки (3 класу). Методичний порадник «Нові підходи до організації освітнього процесу в НУШ» пройшов у практико-навчальній атмосфері, що передбачала чотири вектори роботи.Зустріч розпочали вчителі ЗОШ №6, які презентували присутнім свій досвід роботи. КАРПИЦЬКА Олена наголосила на доцільності проходження сертифікації та розглянула деякі моменти до її підготовки. Доповідь СЕРДЮК Лариси «Освітнє середовище НУШ – запорука успішного освітнього процесу» була побудована на оснащенні кабінету, виборі кольорової гамми, наповненості дидактичними матеріалами, зручності мобільних та змінних стендів, доречне використання всіх зон класу під час організації освітнього процесу.Вчитель Баницького НВК ДВОРНИК Тетяна виступала з практичними аспектами керування часом. Нею був представлений «Тайм-менеджмент» у вигляді робочого зошита. Учні вчяться керувати своїм часом під час виконання конкретних вправ (наприклад Метод Помідора), вони планують свій урок, вільний час, день, тиждень тощо.Вчителем ліцею-інтернату ГАВРИЛЬЧУК Наталією були представлені напрацювання з Майндмепінгу (ментальні карти, карти знань, інтелект-карти). Поряд з коротким теоретичним обґрунтуванням, присутні мали можливість переглянути приклади створених її учнями ментальних карт з різних тем: Організм людини, Органи чуття тощо.Підсумовуючи почуте, всі прийшли до висновку, що «Можливості розвитку і навчання дітей, визначаються змістом, формами, методами викладання, і залежать від кропіткої роботи в побудові відносин: ВЧИТЕЛЬ – УЧЕНЬ. Щоб досягти високого результату – виховати гідне покоління, потрібно створювати оптимальні умови для навчання, розвитку здібностей учнів.

Рекомендовані статті

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *