МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИКЛОГРАМ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ
Застосування діагностичних мінімумів в діяльночті працівника психологічної служби
Психологу для роботи: діагностичні методики
Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу
Лінії, платформи психологічної допомоги
Світлана Ройз “Стресостійке дитинознавство”
Світлана Ройз “Ресурсна скриня”
Презентовано посібник для вчителів «Коли світ на межі змін: школа чутлива до психічного здоров’я»
Посібник містить інформацію про:
- інструменти для планування заходів щодо промоції психічного здоров’я;
- практики впровадження травмо-інформованого підходу у школі;
- інструменти підтримки дітей у сфері психічного здоров’я;
- ресурси та програми, які допоможуть у роботі з дітьми, що постраждали внаслідок війни.
Під час розроблення посібника використано напрацювання проєкту «Психічне здоровʼя для України (MH4U)».
Як допомогти дитині, яка перебуває в стресі https://drive.google.com/file/d/17mepGnZrkESDzEX7BZTgo-ruOAvCy-5f/view
Психосойціальна підтримка всіх учасників освітнього процесу https://la-strada.org.ua/download/psyhosotsialna-pidtrymka-uchasnykiv-osvitnogo-protsesu
«Ти як?» (всеукраїнська програма ментального здоров’я) – для кого і для чого https://www.howareu.com/?