МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИКЛОГРАМ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

Застосування діагностичних мінімумів в діяльночті працівника психологічної служби

Психологу для роботи: діагностичні методики

ПРОЄКТ “ЗАВЖДИ ПОРУЧ”

Психосоціальна підтримка учасників освітнього процесу

Лінії, платформи психологічної допомоги

Світлана Ройз “Стресостійке дитинознавство”

Світлана Ройз “Картки сили”

Світлана Ройз “Ресурсна скриня”

Презентовано посібник для вчителів  «Коли світ на межі змін: школа чутлива до психічного здоров’я»

Посібник містить інформацію про:

  • інструменти для планування заходів щодо промоції психічного здоров’я;
  • практики впровадження травмо-інформованого підходу у школі;
  • інструменти підтримки дітей у сфері психічного здоров’я;
  • ресурси та програми, які допоможуть у роботі з дітьми, що постраждали внаслідок війни.

Під час розроблення посібника використано напрацювання проєкту «Психічне здоровʼя для України (MH4U)». 

Як допомогти дитині, яка перебуває в стресі https://drive.google.com/file/d/17mepGnZrkESDzEX7BZTgo-ruOAvCy-5f/view

Психосойціальна підтримка всіх учасників освітнього процесу https://la-strada.org.ua/download/psyhosotsialna-pidtrymka-uchasnykiv-osvitnogo-protsesu

«Ти як?» (всеукраїнська програма ментального здоров’я) – для кого і для чого https://www.howareu.com/?